برنامه های هوش مصنوعی سفارشی را در چند دقیقه برای عملیات تجاری خود بسازید

با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مانند چت بات ها و دستیاران با استفاده از هر LLM، به تیم خود قدرت های فوق العاده بدهید و با بیش از 400 Integration، ورکفلو را ایجاد کنید.

مدیریت پیشرفته لاجیک LLM در یک پلتفرم low-code

ساخت به وسیله رابط کاربری یا استفاده از کد برای انعطاف بیشتر

ادغام هوش مصنوعی و اتوماسیون را با داده های کسب و کار، API ها

تیم ها و افراد را به راه حل های هوش مصنوعی برای کار هوشمندتر و کارآمدتر مجهز کنید

ابزارهای قابل انطباق ایجاد کنید که از قدرت مدل‌های زبان با داده‌های کسب‌وکار شما بهره می‌برد. خطاهای هوش مصنوعی را به حداقل برسانید و بر عملکرد مدل ها نظارت کامل داشته باشید.

AI بر روی data source های سفارشی. خودکار سازی هزاران برنامه

برنامه های کاربردی LLM هوشمند و context-aware بسازید و آنها را به طور یکپارچه در ورکفلوی خود ادغام کنید.

برنامه های هوش مصنوعی ادغام شده با ورکفلوهای خودکار

برنامه های هوش مصنوعی خود را از ابزارهای ثابت به ورکفلوهای داینامیک تبدیل کنید. آنها را با سناریوهای خودکار با استفاده از کتابخانه ما از بیش از 400 رابط از پیش ساخته شده ادغام کنید. برنامه ها را به طور بهینه فعال کنید و از خروجی ها برای اقدامات مستقل استفاده کنید.

اجزای هوش مصنوعی را بر اساس LangChain بکشید و رها کنید (Drag & Drop)

از ادغام n8n با LangChain برای ایجاد برنامه‌های ماژولار با استفاده از یک رابط کاربری بصری استفاده کنید و استفاده آسان را برای کاربران فنی و غیر فنی به طور یکسان ارائه دهید.

نمونه های اولیه سریع، استقرار آسان

به سرعت ویجت‌های چت را embed کنید یا API Endpointها را برای اجرای برنامه‌های خود در Production ایجاد کنید، و انتقال از نمونه اولیه به Production را ساده کنید.

در صورت نیاز کدنویسی کنید، زمانی که نیاز ندارید از UI استفاده کنید

از Node کد LangChain برای سفارشی سازی پیشرفته استفاده کنید یا برای سناریوهای ساده تر به کشیدن و رها Drag-and-Drop ما تکیه کنید. این رویکرد دوگانه انعطاف پذیری را برای کاربران فنی و غیر فنی تضمین می کند