شاهکار خود را بسازید

می توانید از ویرایشگر تصویری ما استفاده کنید. می توانید کد بزنید. می توانید خود میزبانی کنید یا از کلود ما استفاده کنید. کار شما انجام خواهد شد!

ویرایشگر بصری پیشرو

Node ها مراحلی در ورکفلو شما هستند. از Nodeهای Native و HTTP برای کار مستقیم با API ها استفاده کنید. از ترانسفورماتورهای داده داخلی یا کد برای دستکاری داده های خود استفاده کنید. از Agentهای هوش مصنوعی استفاده کنید.

اشکال زدایی قدرتمند

ورکفلوی خود را به صورت بصری با داده های خود در کنار پیکربندی خود اشکال زدایی کنید. در انجمن دوستانه ما از پشتیبانی فردی برخوردار شوید.

استقرارهای ایمن

ما میتوانیم N8N را به صورت امن در زیرساخت شما مستقر کنیم. از محیط های مبتنی بر Git برای CI/CD استفاده کنید و تغییرات خود را پیگیری کنید.

با استفاده از Nodeها، ورکفلوهای خود را بسازید

ما روی بهترین جنبه های کدنویسی تمرکز کردیم

تکرار سریع

این ابزار با حلقه‌های بازخورد سریع اجرا می‌شود و به شما امکان می‌دهد به صورت خورد خود اجزا را بسازید. خروجی ها در کنار تنظیمات شما در هر مرحله نمایش داده می شوند.
شما می توانید فقط آخرین مرحله را اجرا کنید، نه کل دنباله را. و می‌توانید داده‌ها را دوباره replay کنید، و شما را از اجرای مجدد رویدادها یا تحمل مراحل آهسته گردش کار در امان نگه دارد.

جلوگیری از کارهای اضافه

از شر کدهای تکراری خلاص شوید. ما بیش از 400 Integration از پیش پیکربندی شده برای کمک به شما در دستیابی به این هدف ساخته ایم. دیگر نباید با مستندسازی یا برخورد با خطاهای CORS وقت خود را هدر دهید
ما می دانیم که بسیاری از برنامه ها وجود دارند که Node از پیش ساخته شده ای برای آنها نداریم. به جای آن از گره درخواست HTTP برای اتصال به آنها استفاده کنید. از credentials موجود استفاده کنید یا فقط یک دستور curl را import کنید.

Merge, loop, filter

از ساده تا پیچیده، مسیری برای داده های خود پیدا خواهید کرد. مسیریابی داده ها با سوئیچ ها و Nodeهای if. حلقه ایجاد کنید و داده ها را دوباره با هم ادغام کنید.

بازگشت به کدنویسی

رابط کاربری هرگز شما را محدود نخواهد کرد. از گره کد برای نوشتن تبدیل های سفارشی در جاوا اسکریپت یا پایتون استفاده کنید. بسته های npm را برای قدرت بیشتر اضافه کنید.

Nodeهای هوش مصنوعی

آیا هنوز می‌توانید در ورکفلویتان چت کنید؟ با Nodeهای هوش مصنوعی داخلی ما می تواند. اسناد خود را خلاصه کنید یا به سوالات پاسخ دهید.
نمونه اولیه سریع و استقرار Productionآسان

این تازه شروع کار است. از LangChain برای ساخت برنامه‌های ماژولار که دقیقاً در ورکفلوی فعلی شما قرار می‌گیرند، استفاده کنید. و بله، شما مدل و جریان داده را کنترل می کنید.

triggerهای متنوع

همه کارها از جایی شروع می شود. از triggerهای موجود برای شروع استفاده کنید. با یک کار cron برنامه ریزی کنید یا با یک چت شروع کنید. از یک جریان رویداد استفاده کنید.

دریافت اعلانات

خطایی رخ داده است. گاهی اوقات Credential ها منقضی می شوند یا حافظه ورکفلو شما تمام می شود. ناامید نشو یک جریان مدیریت خطا کاملاً قابل تنظیم بسازید تا به شما اطلاع داده و مشخص کنید چه اتفاقی می افتد.

اشکال زدایی ساده در محیط ویرایشگر

برای رفع اشکال اجراهای ناموفق، داده‌های اشتباه از اجرای قبلی را در ورکفلوی خود بارگیری کنید. اجرای ناموفق، Node آسیب دیده و هر قطعه کد را مشاهده کنید تا مشکل را شناسایی کنید. خیلی بهتر از جستجو در لاگ.

استفاده مجدد از خروجی‌ها

دیتاهای خروجی را پین کنید! برای رفع خطای خود تغییراتی ایجاد کنید و مراحل تکی ورکفلوی خود را با خروجی های قبلی مجدداً اجرا کنید. از داده‌های ذخیره‌شده به‌جای واکشی داده‌های تازه برای اجرای ورکفلوی خود استفاده کنید، به جای انتظار، در زمان صرفه‌جویی کنید.

ارسال لاگ‌ها

یک audit log از اجراها، کاربران و ویرایش های قبلی بنویسید. رویدادها را از n8n به Sentry، یک سرور webhook یا syslog ارسال کنید. نظارت بر n8n خود را در فرآیندهای هشدار و گزارش خود مدیریت کنید.